Dokumenty - Zarządzenia Burmistrza
Tytuł dokumentu: Zarządzenie Nr 222/2004 w sprawie ustalenia zasad obsługi kancelaryjnej i obiegu korespondencji w Urzędzie Miasta Czeladź
Kategoria: Zarządzenia Burmistrza
Plik: Zobacz plik DOC 47.5 KB
Źródło dokumentu: Burmistrz
Status: Uchylony
Daty:
Data uchwalenia: 2004-11-10
Obowiązuje od: 2004-11-10
Obowiązuje do: 2011-04-17
Zmodyfikowany przez dokumenty:
Zarządzenie Nr 123/2005 w sprawie ustalenia zasad obsługi kancelaryjnej i obiegu korespondencji w Urzędzie Miasta Czeladź
Uchylony przez:
Zarządzenie Nr 63/2011 w sprawie ustalenia zasad obsługi kancelaryjnej i obiegu korespondencji w Urzędzie Miasta Czeladź.
Uchyla:
Ustalenie zasad obsługi kancelaryjnej i obiegu korespondencji w Urzędzie Miasta Czeladź.
Załączniki:
Treść załącznika 2   DOC 24.5 KB  2007-05-08  
Treść załącznika 3   DOC 24.5 KB  2007-05-08  
Treść zarządzenia   DOC 114.0 KB  2007-05-08  
Autor: Mariusz Cieślicki [Wydział Organizacyjny] - 2007-05-08 15:17:59
Opublikowany przez: Mariusz Cieślicki [Wydział Organizacyjny] - 2007-05-08 15:17:59
Ostatnio zmieniony przez: Mariusz Cieślicki [Wydział Organizacyjny] - 2008-07-03 10:55:11