Dokumenty - Zarządzenia Burmistrza
Tytuł dokumentu: Zarządzenie Nr 123/2005 w sprawie ustalenia zasad obsługi kancelaryjnej i obiegu korespondencji w Urzędzie Miasta Czeladź
Kategoria: Zarządzenia Burmistrza
Plik: Zobacz plik DOC 74.0 KB
Źródło dokumentu: Burmistrz
Status: Uchylony
Daty:
Data uchwalenia: 2005-07-01
Obowiązuje od: 2005-07-01
Obowiązuje do: 2011-04-17
Uchylony przez:
Zarządzenie Nr 63/2011 w sprawie ustalenia zasad obsługi kancelaryjnej i obiegu korespondencji w Urzędzie Miasta Czeladź.
Modyfikuje:
Zarządzenie Nr 222/2004 w sprawie ustalenia zasad obsługi kancelaryjnej i obiegu korespondencji w Urzędzie Miasta Czeladź
Załączniki:
Autor: Mariusz Cieślicki [Wydział Organizacyjny] - 2007-05-08 15:18:04
Opublikowany przez: Mariusz Cieślicki [Wydział Organizacyjny] - 2007-05-08 15:18:04
Ostatnio zmieniony przez: Mariusz Cieślicki [Wydział Organizacyjny] - 2008-07-03 11:08:01