Dokumenty - Zarządzenia Burmistrza | |
---|---|
Tytuł dokumentu: | Zarządzenie Nr 123/2005 w sprawie ustalenia zasad obsługi kancelaryjnej i obiegu korespondencji w Urzędzie Miasta Czeladź |
Kategoria: | Zarządzenia Burmistrza |
Plik: | Zobacz plik 74.0 KB |
Źródło dokumentu: | Burmistrz |
Status: | Uchylony |
Daty: | |
Data uchwalenia: | 2005-07-01 |
Obowiązuje od: | 2005-07-01 |
Obowiązuje do: | 2011-04-17 |
Uchylony przez: | |
Zarządzenie Nr 63/2011 w sprawie ustalenia zasad obsługi kancelaryjnej i obiegu korespondencji w Urzędzie Miasta Czeladź. |
|
Modyfikuje: | |
Zarządzenie Nr 222/2004 w sprawie ustalenia zasad obsługi kancelaryjnej i obiegu korespondencji w Urzędzie Miasta Czeladź |
|
Załączniki: | |
|
|
Autor: - 2007-05-08 15:18:04 Opublikowany przez: - 2007-05-08 15:18:04 Ostatnio zmieniony przez: - 2008-07-03 11:08:01 |