Dokumenty - Zarządzenia Burmistrza
Tytuł dokumentu: Ustalenie zasad obsługi kancelaryjnej i obiegu korespondencji w Urzędzie Miasta Czeladź.
Kategoria: Zarządzenia Burmistrza
Plik: Zobacz plik DOC 45.5 KB
Źródło dokumentu: Burmistrz
Status: Uchylony
Daty:
Data uchwalenia: 2003-06-11
Obowiązuje od: 2003-06-23
Obowiązuje do: 2004-11-09
Uchylony przez:
Zarządzenie Nr 222/2004 w sprawie ustalenia zasad obsługi kancelaryjnej i obiegu korespondencji w Urzędzie Miasta Czeladź
Załączniki:
Załącznik nr 1 - Wzór książki doręczeń   DOC 24.0 KB  2007-05-08  
Załącznik nr 2 - Wzór rejestru faksów przychodzących   DOC 24.0 KB  2007-05-08  
Załącznik nr 3 - Wzór rejestru faksów wychodzących   DOC 24.0 KB  2007-05-08  
Autor: Mariusz Cieślicki [Wydział Organizacyjny] - 2007-05-08 15:17:51
Opublikowany przez: Mariusz Cieślicki [Wydział Organizacyjny] - 2007-05-08 15:17:51
Ostatnio zmieniony przez: Mariusz Cieślicki [Wydział Organizacyjny] - 2007-05-08 15:17:51