Podpis elektroniczny w Urzędzie Miasta
Od 1 stycznia 2008r. w czeladzkim Urzędzie Miasta większość spraw będzie można załatwić przez internet, bez potrzeby udawania się do niego. W tym celu potrzebny będzie tzw. podpis elektroniczny. W dni dzisiejszym kierownictwo UMC z Burmistrzem Mrozowskim na czele odebrało takie podpisy. Od 1 stycznia również decyzje będzie można otrzymać droga elektroniczną w ramach e-administracji. W założeniach wprowadzenie tego programu ma znacznie ułatwić funkcjonowanie administracji i przyczynić się to sprawniejszego obiegu dokumentów. Podpisy otrzymali Burmistrz, Zastępca, Sekretarz, Skarbnik oraz kierownicy UMC wydający decyzje administracyjne. |
|
Udostępnił - - 2007-12-05 15:30:06 Opublikował - - 2007-12-05 15:30:06 Zmienił - - 2007-12-05 15:33:05 |
|