Podpis elektroniczny w Urzędzie Miasta
Od 1 stycznia 2008r. w czeladzkim Urzędzie Miasta większość spraw będzie można załatwić przez internet, bez potrzeby udawania się do niego. W tym celu potrzebny będzie tzw. podpis elektroniczny. W dni dzisiejszym kierownictwo UMC z Burmistrzem Mrozowskim na czele odebrało takie podpisy.
 

Od 1 stycznia również decyzje będzie można otrzymać droga elektroniczną w ramach e-administracji. W założeniach wprowadzenie tego programu ma znacznie ułatwić funkcjonowanie administracji i przyczynić się to sprawniejszego obiegu dokumentów.

kliknij aby powiększyć

Podpisy otrzymali Burmistrz, Zastępca, Sekretarz, Skarbnik oraz kierownicy UMC wydający decyzje administracyjne.

podpis_elektroniczny1.jpg
Karta do podpisu elektronicznego

Udostępnił - Wojciech Maćkowski (Kierownik Wydziału Promocji Miasta) - 2007-12-05 15:30:06
Opublikował - Wojciech Maćkowski (Kierownik Wydziału Promocji Miasta) - 2007-12-05 15:30:06
Zmienił - Wojciech Maćkowski (Kierownik Wydziału Promocji Miasta) - 2007-12-05 15:33:05