Nowa forma reklamy miasta
W dniu dzisiejszym, w wiatach przystanków komunikacji miejskiej w Czeladzi pojawiły się plakaty promujące nasze miasto. Zartówno projekt jak i treść  plakatu nawiązują do najważniejszych imprez i wydarzeń które w tym roku odbędą się na terenie miasta Czeladź.
 

Chodzi oczywiście o jedyny w naszym regionie festiwal reggae "Reggeneracja", który w tym roku zaskoczy najbardziej wymagających fanów tej muzyki, organizowane z wielkim rozmachem tegoroczne "Dni Czeladzi" oraz wyjątkowy i znany w całej Polsce festiwal "Ave Maria". Plakat przypomina również o "Elektrowni" - Galerii Sztuki Współczesnej a konkretnie o wyjątkowych wydarzeniach artystycznych oraz kulturalnych które rokrocznie odbywają się pod jej dachem.

 
 
 
Odbiorcami komunikatu reklamowego na tzw "citylightach" są przede wszystkim osoby poruszające się środkami komunikacji miejskiej, piesi jak również zmotoryzowani. W obecnych czasach trudno wyobrazić sobie miejski krajobraz bez citylightów. Właśnie dlatego Urząd Miasta Czeladź postanowił stworzyć oficjalny plakat miasta, który pełnił będzie funkcję reklamową, promocyjną jak również informacyjną. Plakat który od dziś można oglądać na przystankach w całej Czeladzi zgłoszony został do konkursu "Złote Formaty" w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów" w kategorii: "Plakat Reklamowy".
Udostępnił - Maciek Jędrusik (Wydział Promocji Miasta) - 2008-04-08 11:13:54
Opublikował - - 0000-00-00 00:00:00
Zmienił - Maciek Jędrusik (Wydział Promocji Miasta) - 2008-04-08 11:30:59