Urząd Miasta Czeladź otwarty 24h
1 maja weszło w życie rozporządzenie o elektronicznym obiegu dokumentów w samorządach gminnych. Oznacza to, iż urzędy mogą poprzez internet obsłużyć każdego klienta. Z usług tzw. E-Urzędu korzystać można z każdego miejsca na świecie, 24 godziny na dobę.
 

SEKAP – System Elektronicznej Komunikacji Administracji Publicznej to strategiczny dla rozwoju regionu innowacyjny projekt samorządów gmin i powiatów Województwa Śląskiego. Zakres Projektu obejmuje stworzenie teleinformatycznego środowiska dla świadczenia usług publicznych w formie elektronicznej, działania analityczne związane z przygotowaniem organizacyjnym do wdrożenia powyższego środowiska, a następnie zarządzania działaniami związanymi ze świadczeniem usług publicznych. Efektem realizacji Projektu będzie modernizacja administracji samorządowej poprzez zwiększenie poziomu wykorzystania nowoczesnych technologii informacji i komunikacji.

Dzięki realizacji Projektu wzrośnie poziom usług administracyjnych dla mieszkańców i przedsiębiorców świadczonych drogą elektroniczną oraz zwiększy się efektywność pracy administracji m.in. w zakresie realizacji tych usług.

Więcej o systemie SEKAP i funkcjonowaniu E-Urzędu przeczytać można klikając tutaj.


Udostępnił - Maciek Jędrusik (Wydział Promocji Miasta) - 2008-05-05 14:37:09
Opublikował - - 0000-00-00 00:00:00
Zmienił - Maciek Jędrusik (Wydział Promocji Miasta) - 2008-05-05 14:39:25