Kampania promocji miasta Czeladź
Wkrótce ruszy kampania promocji inwestycyjnej i gospodarczej miasta. Miasto otrzyma na ten cel środki w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego.

 

Projekt jest zorientowany na przyciąganie do miasta nowych inwestorów, a w efekcie powstanie nowych firm i miejsc pracy. W dniu 3 marca 2009 roku Zarząd Województwa, pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej RPO WSL, podjął decyzję o przyznaniu środków Czeladzi na realizację projektu p.t. „Gospodarcza Brama Śląska – inwestuj w Czeladzi. Kampania promocji inwestycyjnej miasta Czeladź”.
 
Przedmiotem projektu jest promocja inwestycyjna miasta Czeladź, związana z udziałem Gminy w targach ofert inwestycyjnych i z przeprowadzeniem szeroko zakrojonej kampanii promującej tereny inwestycyjne oraz obszary aktywizacji gospodarczej, zorientowana na podniesienie rozpoznawalności oferty inwestycyjnej miasta, a wskutek tego na napływ nowych inwestycji i podmiotów gospodarczych.

Koszt dwuletniego projektu wynosi ponad 442 tys. zł, z czego 85% finansować będzie Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego.
Udostępnił - Maciek Jędrusik (Wydział Promocji Miasta) - 2009-03-13 07:44:12
Opublikował - Maciek Jędrusik (Wydział Promocji Miasta) - 2009-03-13 07:44:12
Zmienił - Maciek Jędrusik (Wydział Promocji Miasta) - 2009-03-13 07:51:49