ZBK z certyfikatem jakości
![]() Patronat nad konferencją objęło Ministerstwo Infrastruktury. W uroczystości uczestniczył Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Infrastruktury pan Olgierd Dziekoński oraz przedstawiciele Konfederacji Budownictwa i Nieruchomości, TUV NORD Polska Sp. z o.o., Izby Gospodarcze TBS-ów, Związków Zawodowych BUDOWLANI, prezydenci i burmistrzowie miast oraz przedstawiciele firm zarządzających nieruchomościami mieszkaniowymi. Do udziału w Konferencji zaproszono również pana Krzysztofa Malczewskiego Dyrektora Zakładu Budynków Komunalnych w Czeladzi. Miło nam również przy tej okazji poinformować, że Zakład Budynków Komunalnych ponownie otrzymał Certyfikat TUV NORD dla Systemu Zarządzania Jakością wg normy EN ISO 9001:2008. „Przyznany certyfikat potwierdza, że Zakład Budynków Komunalnych wykonuje usługi w zakresie zarządzania i administrowania nieruchomościami na najwyższym poziomie, w sposób sprawny, kompetentny, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jednocześnie zobowiązuje do podejmowania ciągłych działań w kierunku dalszego doskonalenia. System zarządzania jakością został wdrożony w oparciu o wymagania normy ISO oraz standardy zarządzania opracowane przez Ogólnopolską Izbę Gospodarki Nieruchomościami. Obowiązuje w Zakładzie Budynków Komunalnych od 2005 roku i jest przestrzegany przez wszystkich pracowników firmy, czego dowodem są przeprowadzane audity wewnętrzne, audity z ramienia OIGN oraz audity firmy certyfikującej TUV NORD. Dodać należy, że Zakład Budynków Komunalnych po Urzędzie Miasta Czeladź, jest jedyną jednostką organizacyjną miasta posiadającą certyfikat systemu zarządzania jakością” – mówi pan Krzysztof Malczewski. „Nasze wyniki zawdzięczamy otwartej postawie pracowników, ogromnemu zaangażowaniu, wydajnej i rzetelnej pracy oraz umiejętności adaptacji do ciągle zmieniających się potrzeb i wymogów jakościowych. Wiedza i doświadczenie są bezcennym potencjałem, na którym budowany jest wizerunek zakładu i jakość świadczonych usług. Rola kierownictwa nie ogranicza się jedynie do wyznaczania celów spójnych z polityką jakości lecz polega także na wskazywaniu możliwych sposobów rozwiązań i działań doskonalących, na przekazywaniu doświadczeń, podnoszeniu kwalifikacji, oddolnym systemem propozycji ulepszeń w ciągłej budowie organizacji zarządzania jakością świadczonych usług. Wyróżnić szczególnie powinienem ogrom pracy Pani Anety Praszkiewicz - Pełnomocnika ds. Systemu Zarządzania Jakością i jednocześnie Auditora Wewnętrznego, dzięki której było możliwe zachowanie spójności i kompleksowego, zorientowanego procesowo modelu systemu zarządzania. A wszystkim pracownikom pragnę złożyć gorące podziękowania - bez Was byłoby to niemożliwe. Dziś z dumą mogę powiedzieć, że dzięki Wam Zakład Budynków Komunalnych ma sprawnie funkcjonujący system, a moja rola polegała na przewodzeniu tym zmianom.” - dodaje Krzysztof Malczewski. |
|
Udostępnił - - 2009-10-28 08:04:08 Opublikował - - 2009-10-28 08:04:08 Zmienił - - 2009-10-28 08:06:06 |
|