Badania wizerunkowe Miasta Czeladź
W lutym br. w mieście przeprowadzane były badania nad wizerunkiem Miasta Czeladź. Badania przeprowadzono na reprezentatywnej grupie mieszkańców miasta. Głównym celem było poddanie ocenie wizerunku Miasta Czeladź oraz określenie poziomu zadowolenia mieszkańców z działań prowadzonych przez Urząd Miasta.
 

Z przeprowadzanych badań wynika iż pozycja i wizerunek miasta jest bardzo dobry. Mieszkańcy w większości przypadków są zadowoleni z działań władz oraz kierunków inwestycji i rozwoju.

Ponadto mieszkańcy silnie identyfikują się ze swoim miastem, łatwo rozpoznaje herb i kolorystykę miejską.

W wielu obszarach mieszkańcy zauważają pozytywne zmiany i opiniują pozytywnie dalsze zmiany we wskazanych obszarach.

Warto jako przykład podać pytania „Czy Czeladź to dobre miejsce do życia?”. 70% ankietowanych odpowiedziało tak, jedynie 10% że nie, zaś 20% nie ma zdania na ten temat.

Zapraszamy do zapoznania się z raportem z badań wizerunkowych.

Raport - Wizerunek Miasta Czeladź Raport - Wizerunek Miasta Czeladź (664.23 KB)

Badania przeprowadziło PRC Comminications.
Udostępnił - Wojciech Maćkowski (Kierownik Wydziału Promocji Miasta) - 2010-03-04 08:47:59
Opublikował - Wojciech Maćkowski (Kierownik Wydziału Promocji Miasta) - 2010-03-04 08:47:59
Zmienił - Wojciech Maćkowski (Kierownik Wydziału Promocji Miasta) - 2010-03-04 10:25:15