Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Czeladzi w związku ze zbliżającym się okresem zimowym przypomina, że zgodnie z art. 5 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.) oraz uchwałą Nr LXXI/1053/2006 Rady Miejskiej w Czeladzi z dnia 13 czerwca 2006r...
...w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy
Czeladź z późniejszymi zmianami wprowadzonymi uchwałą nr LXXIX/1168/2006
z dnia 19.10.2006r. do właścicieli nieruchomości należy: 1.
uprzątnięcie błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z chodników
położonych wzdłuż nieruchomości, 2. usuwanie sopli lodowych z dachów
budynków w rejonie chodników wzdłuż nieruchomości, 3. usuwanie śliskości
na chodnikach wzdłuż nieruchomości. Jednocześnie informujemy, że kto
nie wykonuje obowiązków wymienionych w art. 5 ust. 1 ustawy, na
podstawie art. 10, ust.2 ustawy podlega karze grzywny.