Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Czeladzi w związku ze zbliżającym się okresem zimowym przypomina, że zgodnie z art. 5 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.) oraz uchwałą Nr LXXI/1053/2006 Rady Miejskiej w Czeladzi z dnia 13 czerwca 2006r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Czeladź z późniejszymi zmianami wprowadzonymi uchwałą nr LXXIX/1168/2006 z dnia 19.10.2006r. do właścicieli nieruchomości należy:
1. uprzątnięcie błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z chodników położonych wzdłuż nieruchomości,
2. usuwanie sopli lodowych z dachów budynków w rejonie chodników wzdłuż nieruchomości,
3. usuwanie śliskości na chodnikach wzdłuż nieruchomości.
Jednocześnie informujemy, że kto nie wykonuje obowiązków wymienionych w
art. 5 ust. 1 ustawy, na podstawie art. 10, ust.2 ustawy podlega karze
grzywny.