Informacja Wydziału Budżetu i Finansów Publicznych

W odpowiedzi na liczne zapytania mieszkańców Wydział Budżetu i Finansów Publicznych Urzędu Miasta Czeladź informuje, iż decyzje w sprawie podatku od nieruchomości i podatku rolnego za 2013 rok są w trakcie doręczania przez Pracowników Urzędu Miasta.

 

Ponieważ nie można z góry ustalić terminu, w którym doręczyciel pojawi się u Państwa, informujemy iż istnieje możliwość odebrania decyzji osobiście w Urzędzie Miasta Czeladź (wszelkie informacji można zasięgać w pokoju nr 12, bądź pod numerem telefonu (032) 76 37 946).

Nawet bez doręczonej decyzji podatkowej możliwe jest zgłoszenie się w Kasie Urzędu Miasta Czeladź (pokój 13 na parterze) i dokonanie płatności za nieruchomość za bieżący rok. Decyzje zostaną doręczone w terminie późniejszym.

Pragniemy zwrócić uwagę, iż każda nieruchomość jest opodatkowywana tylko jeden raz, niemniej każdy ze współwłaścicieli musi otrzymać indywidualną decyzję (dotyczy to także współmałżonków).

Referent prawny
Paweł Bogus

Udostępnił - Maciek Jędrusik (Wydział Promocji Miasta) - 2013-03-01 13:35:59
Opublikował - Maciek Jędrusik (Wydział Promocji Miasta) - 2013-03-01 13:35:59
Zmienił - Maciek Jędrusik (Wydział Promocji Miasta) - 2013-03-06 13:44:29