Nowy system gospodarowania odpadami komunalnymi
Szanowni Państwo, z dniem 1 lipca 2013 r. rusza w naszym mieście nowy system gospodarowania odpadami komunalnymi, który obejmie wszystkie nieruchomości mieszkalne. Przetarg na odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych wygrała firma ALBA PGK Czeladź Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Wojkowickiej 14A w Czeladzi.
 
Ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych, których właściciele złożyli stosowną deklarację w tut. Urzędzie firma ALBA PGK Czeladź Sp. z o.o. będzie odbierała odpady komunalne. Właścicielom nieruchomości zostaną w najbliższym czasie dostarczone harmonogramy odbioru odpadów. Na potrzeby sprawnej obsługi klientów powstało Biuro Obsługi Klienta przy ul. Wojkowickiej 14A w Czeladzi, z którym można się kontaktować bezpośrednio pod nr telefonu (32) 265-12-89. Przypominamy Państwu, iż wyposażenie nieruchomości w odpowiednie  pojemniki do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych jest obowiązkiem właściciela nieruchomości. Istnieje jednakże możliwość najmu pojemników, zapotrzebowanie na pojemniki należy zgłaszać w w/w Biurze Obsługi Klienta. Właściciele, którzy zadeklarowali zbieranie odpadów komunalnych w sposób selektywny będą otrzymywać odpowiednie worki na odpady.

Zarządcy i administratorzy zabudowy wielomieszkaniowej (spółdzielnie mieszkaniowe, wspólnoty mieszkaniowe i inni) proszeni są o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w sprawie wyposażenia nieruchomości w pojemniki, częstotliwości ich opróżniania oraz miejsc ich ustawienia.

Od 1 lipca br. uruchomiony zostanie Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK), w którym każdy z mieszkańców ujęty w systemie będzie mógł oddać nieodpłatnie inne odpady zbierane selektywnie, których nie można zbierać razem z odpadami zmieszanymi, takie jak:

-papier i tektura,
-metale,
-tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe,
-szkło,
-odpady zielone ulegające biodegradacji,
-chemikalia,
-zużyte baterie i akumulatory,
-zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
-meble i inne odpady wielkogabarytowe,
-odpady budowlane i rozbiórkowe (powstałe w gospodarstwach domowych) – limit do 1000kg/rok/gospodarstwo,
-zużyte opony.

PSZOK będzie zlokalizowany przy ul. Szyb Jana 1H w firmie CORTEX II Sp. z o.o.
Udostępnił - Maciek Jędrusik (Wydział Promocji Miasta) - 2013-06-25 11:35:11
Opublikował - Maciek Jędrusik (Wydział Promocji Miasta) - 2013-06-25 11:35:11
Zmienił - Maciek Jędrusik (Wydział Promocji Miasta) - 2013-06-25 11:42:44