ZUS dla przedsiębiorców
Akcja ma na celu umożliwienie przedsiębiorcom uzyskania na sali obsługi
klientów wszelkich informacji zarówno z zakresu zadań realizowanych
przez ZUS, jak też urzędy funkcjonujące w regionie. Eksperci ZUS
konsultacji udzielają od godz.8.00 do godz.18.00, natomiast
przedstawiciele urzędów – od godz.8.00 do 15.00. 18 listopada – przedstawiciele Urzędu Skarbowego w Będzinie, Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu i Urzędu Miasta Sosnowca. 19 listopada – przedstawiciele Urzędu Skarbowego w Będzinie, Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu i Urzędu Miasta Sosnowca. 20 listopada – przedstawiciele Urzędu Skarbowego w Sosnowcu i Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu. 21 listopada – przedstawiciele Urzędu Skarbowego w Sosnowcu i Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu. 22 listopada – przedstawiciele Urzędu Skarbowego w Sosnowcu i Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu. Propagowana będzie również wiedza na temat Zakładu i realizowanych przez placówkę zadań, będą też upowszechniane usługi elektroniczne oferowane przez Zakład, w tym korzyści, jakie daje posiadanie konta na Platformie Usług Elektronicznych. Klienci będą mieć możliwość założenia profilu na PUE przy wsparciu pracownika Zakładu. Przygotowano również materiały informacyjne – poradniki, broszury, ulotki. W ramach akcji będą prezentowane zagadnienia dotyczące zarówno spłat należności w ramach udzielanych ulg, abolicji w opłacaniu składek, outsourcingu pracowników oraz problemów, jakie może przysporzyć nierzetelna firma. Będzie można również uzyskać szczegółowych informacji dotyczących wprowadzenia nowych tytułów ubezpieczenia, w tym dla osób sprawujących opiekę nad dziećmi do lat pięciu. Poniżej przedstawiamy harmonogram seminariów, które odbywać się będą w Oddziale ZUS w Sosnowcu oraz numer telefonu i adres e-mailowy osoby, która przyjmuje zgłoszenia. Harmonogram seminariów 18 listopada, godz. 11.00 i 16.00 : „Innowacyjne rozwiązania dotyczące usług elektronicznych zapewniających lepszą komunikację klientów z Zakładek (e-ZUS). 19 listopada, godz. 11.00 i 16.00 : „Abolicja w opłacaniu składek i wymagania jakie muszą zostać spełnione aby złożony wniosek mógł być rozpatrzony”. 20 listopada, godz.11.00 i 16.00 : „Zmiany w przepisach prawa, w tym wprowadzenie nowych tytułów do ubezpieczeń dla osób sprawujących opiekę nad dziećmi do lat 5”. 21 listopada, godz. 11.00 i 16.00 : „Outsourcing pracowników oraz problemy jakie może przysporzyć nierzetelna firma oferująca takie usługi”. 22 listopada, godz. 11.00 i 16.00 : „Dobrowolna spłata należności w ramach udzielanych ulg oraz zasady obowiązujące w zakresie umarzania należności”. Zapisy na seminaria przyjmuje Anna Kopeć, nr tel: 32 368 33 22 e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. (do 12.11.) od 13.11 zapisy przyjmuje Teresa Fijołek, nr tel: 32 368 33 32, e-mail: teresa.fijoł Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. Oprócz zakresu merytorycznego, każdy odwiedzający Oddział podczas akcji, będzie mógł zasięgnąć porady także na inne tematy z zakresu ubezpieczeń społecznych, które go będą interesowały, np. praw i obowiązków wynikających z rozpoczęcia pozarolniczej działalności gospodarczej. Klienci będą również mieli możliwość pobrania druków niezbędnych do złożenia wniosku w danej sprawie, a pracownicy Sali obsługi będą służyć pomocą w ich wypełnieniu. |
|
Udostępnił - - 2013-11-06 12:07:29 Opublikował - - 2013-11-06 12:07:29 |
|