Działając na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 594 z późniejszymi zmianami) Przewodnicząca Rady Miejskiej w Czeladzi zwołuje IV Sesję Rady Miejskiej w Czeladzi na dzień 29 grudnia 2014 r., godzina: 17:00.
PORZĄDEK OBRAD
IV SESJI RADY MIEJSKIEJ W CZELADZI
zwołanej w trybie art. 20 ust. 1 ustawy o samorządzie gminnym,
na dzień 29 grudnia 2014 r. na godzinę 17:00
1. Otwarcie obrad sesji i stwierdzenie jej prawomocności.
2. Rozpatrzenie wniosków w sprawie zmiany porządku obrad i stwierdzenie jego przyjęcia.
3.
Rozpatrzenie projektów uchwał:
Projekt skierowany do zaopiniowania do komisji:
3.1
Projekt Nr 322 A z dnia 19.11.2014
W sprawie uchwalenia Budżetu Miasta Czeladź na rok 2015
(ZB Nr 279/2014)
Komisja Finansowo Budżetowa
3.2
Projekt Nr 323 A z dnia 19.11.2014
W sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Czeladź na lata 2015-2021 (ZB Nr 280/2014)
Komisja Finansowo Budżetowa
3.3
Projekt Nr 277 z dnia 03.11.2014
W sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Czeladź w rejonie
ul. Będzińskiej i ul. Gdańskiej
(projekt zdjęty z porządku na sesji 18 listopada 2014 r.)
3.4
Projekt Nr 294 z dnia 19.11.2014
W sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na rok 2015
3.5
Projekt Nr 314 z dnia 09.12.2014
W sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Miasta Sosnowca na realizację zadania w zakresie organizowania i prowadzenia Izby Wytrzeźwień
Komisja Finansowo Budżetowa
3.6
Projekt Nr 317 A z dnia 19.12.2014
W sprawie zmian w budżecie na 2014 rok
Komisja Finansowo Budżetowa
3.7
Projekt Nr 318 A z dnia 19.12.2014
W sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Czeladź na lata 2014-2021
Komisja Finansowo Budżetowa
3.8
Projekt Nr 321 A z dnia 17.12.2014
W sprawie zmiany uchwały nr LXXVI/1161/2014 Rady Miejskiej w Czeladzi z dnia 18 listopada 2014 r. w sprawie ustalenia wysokości dziennych stawek opłaty targowej na terenie miasta Czeladź na 2015 rok
Komisja Finansowo Budżetowa
4. Wnioski i interpelacje Radnych,
5. Korespondencja/ informacje do wiadomości Rady .
6. Zamkniecie obrad sesji.