Reorganizacja Urzędu Miasta
Z dniem 1 lipca br. wchodzi w życie nowy regulamin organizacyjny Urzędu Miasta Czeladź, zakłada on sporą reorganizację oraz zmniejszenie liczby wydziałów, co ma poprawić ich funkcjonalność, a także zapewnić dodatkowe oszczędności w administracji.
 

W miejsce dotychczas istniejących wydziałów powstaną nowe dzięki łączeniu ich poszczególnych kompetencji. Obecnie istniały będą następujące wydziały UMC:

Wydział Promocji Miasta
Wydział Audytu Wewnętrznego i Kontroli
Wydział Spraw Obywatelskich i Urząd Stanu Cywilnego
Wydział Polityki Społecznej i Edukacji
Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Wydział Rozwoju Miasta i Inżynierii Miejskiej
Wydział Prawno - Organizacyjny
Wydział Administracyjno - Gospodarczy
Wydział Finansowo - Budżetowy
Komenda Straży Miejskiej

Od 1 lipca funkcjonować zatem będzie 10 wydziałów w miejsce wcześniejszych 14.

→Zarządzenie nr 103/2007 w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Czeladź
Udostępnił - Wojciech Maćkowski (Kierownik Wydziału Promocji Miasta) - 2007-06-29 09:01:40
Opublikował - Wojciech Maćkowski (Kierownik Wydziału Promocji Miasta) - 2007-06-29 09:01:40