Reorganizacja Urzędu Miasta
Z dniem 1 lipca br. wchodzi w życie nowy regulamin organizacyjny Urzędu Miasta Czeladź, zakłada on sporą reorganizację oraz zmniejszenie liczby wydziałów, co ma poprawić ich funkcjonalność, a także zapewnić dodatkowe oszczędności w administracji. W miejsce dotychczas istniejących wydziałów powstaną nowe dzięki łączeniu ich poszczególnych kompetencji. Obecnie istniały będą następujące wydziały UMC: Wydział Promocji Miasta Wydział Audytu Wewnętrznego i Kontroli Wydział Spraw Obywatelskich i Urząd Stanu Cywilnego Wydział Polityki Społecznej i Edukacji Wydział Gospodarki Nieruchomościami Wydział Rozwoju Miasta i Inżynierii Miejskiej Wydział Prawno - Organizacyjny Wydział Administracyjno - Gospodarczy Wydział Finansowo - Budżetowy Komenda Straży Miejskiej Od 1 lipca funkcjonować zatem będzie 10 wydziałów w miejsce wcześniejszych 14. →Zarządzenie nr 103/2007 w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Czeladź |
|
Udostępnił - - 2007-06-29 09:01:40 Opublikował - - 2007-06-29 09:01:40 |
|