Dokumenty - Zarządzenia Burmistrza | ||||
---|---|---|---|---|
Tytuł dokumentu: | Zarządzenie nr 71/2009 w sprawie organizacji przyjmowania i załatwiania skarg i wniosków w Urzędzie Miasta Czeladź i gminnych jednostkach organizacyjnych. | |||
Kategoria: | Zarządzenia Burmistrza | |||
Plik: | Zobacz plik 420.5 KB | |||
Źródło dokumentu: | Burmistrz | |||
Status: | Uchylony | |||
Daty: | ||||
Data uchwalenia: | 2009-03-26 | |||
Obowiązuje od: | 2009-03-26 | |||
Obowiązuje do: | 2016-03-28 | |||
Uchylony przez: | ||||
Zarządzenie Nr 53/2016 w sprawie organizacji przyjmowania i załatwiania skarg i wniosków w Urzędzie Miasta Czeladź i gminnych jednostkach organizacyjnych. |
||||
Uchyla: | ||||
Zarządzenie nr 8/2007 w sprawie: organizacji przyjmowania i załatwiania skarg i wniosków w Urzędzie Miasta Czeladź i gminnych jednostkach organizacyjnych. |
||||
Załączniki: | ||||
|
||||
Autor: - 2009-03-27 12:30:07 Opublikowany przez: - 2009-03-31 08:27:55 Ostatnio zmieniony przez: - 2009-03-31 08:28:42 |