Dokumenty - Zarządzenia Burmistrza
Tytuł dokumentu: Zarządzenie Nr 53/2016 w sprawie organizacji przyjmowania i załatwiania skarg i wniosków w Urzędzie Miasta Czeladź i gminnych jednostkach organizacyjnych.
Kategoria: Zarządzenia Burmistrza
Plik: Zobacz plik PDF 43.8 KB
Źródło dokumentu: Burmistrz
Status: Obowiązujący
Daty:
Data uchwalenia: 2016-03-29
Obowiązuje od: 2016-03-29
Obowiązuje do:
Uchyla:
Zarządzenie nr 71/2009 w sprawie organizacji przyjmowania i załatwiania skarg i wniosków w Urzędzie Miasta Czeladź i gminnych jednostkach organizacyjnych.
Załączniki:
Autor: Małgorzata Imańska Imańska [Biuro Burmistrza] - 2016-03-21 09:20:53
Opublikowany przez: Robert Smaczyński [Wydział Organizacyjny] - 2016-03-22 07:23:37
Ostatnio zmieniony przez: Robert Smaczyński [Wydział Organizacyjny] - 2016-03-22 07:23:37