Dokumenty - Zarządzenia Burmistrza
Tytuł dokumentu: Zarządzenie nr 71/2009 w sprawie organizacji przyjmowania i załatwiania skarg i wniosków w Urzędzie Miasta Czeladź i gminnych jednostkach organizacyjnych.
Kategoria: Zarządzenia Burmistrza
Plik: Zobacz plik PDF 420.5 KB
Źródło dokumentu: Burmistrz
Status: Uchylony
Daty:
Data uchwalenia: 2009-03-26
Obowiązuje od: 2009-03-26
Obowiązuje do: 2016-03-28
Uchylony przez:
Zarządzenie Nr 53/2016 w sprawie organizacji przyjmowania i załatwiania skarg i wniosków w Urzędzie Miasta Czeladź i gminnych jednostkach organizacyjnych.
Uchyla:
Zarządzenie nr 8/2007 w sprawie: organizacji przyjmowania i załatwiania skarg i wniosków w Urzędzie Miasta Czeladź i gminnych jednostkach organizacyjnych.
Załączniki:
Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 71/2009   DOC 26.5 KB  2009-03-31  
Autor: Grzegorz Chała [Wydział Prawno-Organizacyjny] - 2009-03-27 12:30:07
Opublikowany przez: Mariusz Cieślicki [Wydział Organizacyjny] - 2009-03-31 08:27:55
Ostatnio zmieniony przez: Mariusz Cieślicki [Wydział Organizacyjny] - 2009-03-31 08:28:42