Dokumenty - Zarządzenia Burmistrza
Tytuł dokumentu: Powołanie komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na: "Roboty dodatkowe i likwidację usterek na zadaniu Rozbudowa budynku OSP w Czeladzi"
Kategoria: Zarządzenia Burmistrza
Plik: Zobacz plik DOC 22.0 KB
Źródło dokumentu: Burmistrz
Status: Nieobowiązujący
Daty:
Data uchwalenia: 2003-07-15
Obowiązuje od: 2003-07-15
Obowiązuje do: 2003-09-15
Załączniki:
Autor: Mariusz Cieślicki [Wydział Organizacyjny] - 2007-05-08 15:17:51
Opublikowany przez: Mariusz Cieślicki [Wydział Organizacyjny] - 2007-05-08 15:17:51
Ostatnio zmieniony przez: Maria Chrzanowska [Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych i Kontroli Wewnętrznej] - 2009-03-11 14:24:48