Dokumenty - Zarządzenia Burmistrza
Tytuł dokumentu: Zarządzenie Nr 63/2011 w sprawie ustalenia zasad obsługi kancelaryjnej i obiegu korespondencji w Urzędzie Miasta Czeladź.
Kategoria: Zarządzenia Burmistrza
Plik: Zobacz plik PDF 108.1 KB
Źródło dokumentu: Burmistrz
Status: Obowiązujący
Daty:
Data uchwalenia: 2011-04-18
Obowiązuje od: 2011-04-18
Obowiązuje do:
Uchyla:
Zarządzenie Nr 123/2005 w sprawie ustalenia zasad obsługi kancelaryjnej i obiegu korespondencji w Urzędzie Miasta Czeladź
Zarządzenie Nr 222/2004 w sprawie ustalenia zasad obsługi kancelaryjnej i obiegu korespondencji w Urzędzie Miasta Czeladź
Załączniki:
Autor: Małgorzata Imańska Imańska [Biuro Burmistrza] - 2011-04-20 14:43:43
Opublikowany przez: Robert Smaczyński [Wydział Organizacyjny] - 2011-04-21 09:28:53
Ostatnio zmieniony przez: Mariusz Cieślicki [Wydział Organizacyjny] - 2011-05-17 07:46:15