Dokumenty - Zarządzenia Burmistrza | |
---|---|
Tytuł dokumentu: | Zarządzenie Nr 63/2011 w sprawie ustalenia zasad obsługi kancelaryjnej i obiegu korespondencji w Urzędzie Miasta Czeladź. |
Kategoria: | Zarządzenia Burmistrza |
Plik: | Zobacz plik 108.1 KB |
Źródło dokumentu: | Burmistrz |
Status: | Obowiązujący |
Daty: | |
Data uchwalenia: | 2011-04-18 |
Obowiązuje od: | 2011-04-18 |
Obowiązuje do: | |
Uchyla: | |
Zarządzenie Nr 123/2005 w sprawie ustalenia zasad obsługi kancelaryjnej i obiegu korespondencji w Urzędzie Miasta Czeladź Zarządzenie Nr 222/2004 w sprawie ustalenia zasad obsługi kancelaryjnej i obiegu korespondencji w Urzędzie Miasta Czeladź |
|
Załączniki: | |
|
|
Autor: - 2011-04-20 14:43:43 Opublikowany przez: - 2011-04-21 09:28:53 Ostatnio zmieniony przez: - 2011-05-17 07:46:15 |