Dokumenty - Zarządzenia Burmistrza
Tytuł dokumentu: Zarządzenie Nr 53/2015 w sprawie organizacji przyjmowania i załatwiania skarg i wniosków w Urzędzie Miasta Czeladź i gminnych jednostkach organizacyjnych.
Kategoria: Zarządzenia Burmistrza
Plik: Zobacz plik PDF 43.8 KB
Źródło dokumentu: Burmistrz
Status: Obowiązujący
Daty:
Data uchwalenia: 2016-02-29
Obowiązuje od: 2016-02-29
Obowiązuje do:
Uchyla:
Zarządzenie nr 71/2009 w sprawie organizacji przyjmowania i załatwiania skarg i wniosków w Urzędzie Miasta Czeladź i gminnych jednostkach organizacyjnych.
Załączniki:
Autor: Małgorzata Imańska Imańska [Biuro Burmistrza] - 2016-03-09 14:39:41
Opublikowany przez: Mariusz Cieślicki [Wydział Organizacyjny] - 2016-03-11 12:49:47
Ostatnio zmieniony przez: Mariusz Cieślicki [Wydział Organizacyjny] - 2016-03-11 12:49:47